Diagnostic examen Histopatologic
Secțiunea: Cancerul de piele (Melanom malign)
2 comentarii
1
1 Cirjan Razvan |
02-08-2017, 18:48 |
Membru din 02-08-2017 Subiecte: 1 Comentarii: 0 |
Buna ziua,
Ma numesc Cirjan Razvan, am 23 de ani si sunt student. DE-a lungul timpului am scos mai multe alunite(5). In urma cu 3 luni am zgariat o alunita, mi-am luat trimitere i am scos-o in decurs de 2 saptamani. Azi am fost si am luat rezultatul histopatologic care suna asa " Fragment cutanat cu epiderm subtiat cu moderata ortokeratoza, prezetand proliferare tumorala cu ascpect histopatologic de nev nevocelular compus, focal minim pigmentat, cu diametrul maxim de 4 mm pe sectiunile examinate, alcatuit din cuiburi de celule nevice dispuse la nivelul jonctiunii dermo-epidermice si intraepidermal cu depasirea componentei dermice, ce alterneaza cu spatii interpapilare ce sugereaza fenomene regresive; componenta dermica , cu atipii cito-nucleare minime, posibil reactive, si extrem de rare mitoze; rare celule apoptotice si melanofage prezente; derm perilezional cu moderata fibroza si infiltrat inflamator dens predominant limfocitar cu dispozitie in banda; plex vascular superficial proeminent; alaturat reactie granulomatoasa de corp strain foliculara." Ideea este ca mi s-a recomandat examenul imunohistochimic si nu stiu unde sa il fac sau cum se procedeaza. Mi-au zis ca sunt mici sansele de a fi ceva si ca sa il fac pentru liniste. Problema este ca nu mi-au spus exact ce au gasit . Va rog sa imi spuna cineva cam cat de grav este rezultatul, pentru linistea mea pana vin rezultatele. Repet ca alunita nu am traumatizat-o pana atunci. Atunci am zgariat-o, s-a umflat si inflamat si in cele 2 saptamani pana la operatie si-a revenit. Mi-e greu sa cred ca in doua saptamani s-a produs schimbarea, ma gandesc ca rezultatele au iesit asa din cauza traumatizarii. A marea rugaminte sa imi explice cineva care este verdictul asupra rezultatelor examenului histopatologic. Multumec frumos i multa sanatate!!!